4 dagar kvar

.. tills Marocko!

Ännu en dålig uppdatering men ska sammanfatta lite vad jag har gjort och vad som har hänt.

- Älsklingen fyllde år. 24 är han nu. Gammal jävel.
- Spelat mycket xbox som han fick på födelsedagspresent (dock inte av mig)
- Skolan är seg som fan men idag har vi varit ambitösa och duktiga med tv-redaktionen.
- Fick en dålig nyhet om Campus El Sabio iförgår om konkurs. Ska man gråta eller skratta åt Sigve? 3 månader lyckades dem hålla ihop, tur att vi från period 1 hann före. Men det är riktigt surt för dem andra som ska till Spanien men som kanske inte få åka mer. Vill ni veta mer angående om konkursen kan ni besöka denna sidan: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/440031 P.S nyheten är på norska.
- Imorgon stannar jag nog hemma istället för att åka till Kristianstad. Jag måste ha tid till all packning plus att jag hatar att resa när det är så fruktansvärt kallt och när det är så slaskigt.
- Jag ska få en ny symaskin! Jag ska välja en imorgon :)

Mycket mer har hänt men jag orka inte skriva. Så adjös and I'll be back when I feel like it. :)


P.S jag har uppdaterat lite bilder på studenfesten om ni rullar ner lite.


Kommentarer
Postat av: Shui

maybe you ppl were the reason why the school went bankrup hhahahahah....

2008-12-05 @ 00:54:34
URL: http://bewater.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0