True minerals

Det hörs mycket snack om mineralsmink bland mina vänner och framförallt i bloggvärlden. Så jag bestämde mig att införskaffa produkterna och prövar på för min hy behöver bättre smink!

För er som inte har en aning om vad mineralsmink är för något kan jag påpeka er att mineralsmink är mycket bättre än vanliga sminkprodukter eftersom mineralsmink är på naturligt gjord för att din hy ska kunna andas. Det täpper inte till porerna eller reagera på känsligt hy. Sminket får dig att helt enkelt ser naturligt bra ut.


ute inne


I.D BareEscentuals sägs vara en av Sveriges mest populära mineralsmink och har rekommenderas av många bloggerska. En liten burk kan kostar upp till 400 kr. Herregud, så mycket brukar jag aldrig lägga ut på en foundation eller överhuvudtaget på smink! Men jag bestämde sig sedan för att letar vidare på nya produkter med ett hyffsat pris.

Ebay är min andra vän för där hittar man i princip allting. Sökte på mineral foundation hittade hundratals produkter men jag föll direkt för ett märke kallas för "True minerals". Otroligt billigt och mycket bra beskrivet dock vet jag inte om den är verkligen lika bra som de beskrev men kunderna verkade nöjda, so why not?

Beställde produkten för runt 200 kr, fick ett helt set med 18 produkter. Små produkter var det, mycket mindre än på bilden men jag har använt produkterna i snart en vecka och är super nöjd! Min hy känns mycket bättre och ibland känns det som att jag inte ens har smink på mig. Mycket rekommenderat för mycket pra pris! Dock har jag ännu inte testat I.D BareEscentuals men ska kanske beställa hem ett par "prövprodukter" med deras märke. Kanske slår den True minerals ;) Det får vi se...






Kommentarer
Postat av: christna

mikki, köper du ofta grejer från ebay? :P

2008-08-26 @ 19:22:25
Postat av: Mikki

Under dem senaste veckor så har jag gjort det :D Älskar ebay! Men jag har ingen ebay konto, shoppa från Jockes hihi.

2008-08-26 @ 22:00:36
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Shui

WTF are all that stuff?

2008-08-26 @ 22:07:22
URL: http://bewater.bloggspot.se/
Postat av: Mikki

it's called makeup u fool! :P

2008-08-26 @ 22:09:28
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Tsukii

ÄLSKA MINERALSMINK!!!:DD

2008-08-28 @ 18:34:07
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0