Vad vore vi utan teknologi...


Teknologi ar helt galet men sa magnifikt, sa fantastiskt vilket gor att vi manniskor ar sa himla fast vid det. Vi kan inte leva utan dagens teknologi, men kan vi leva utan framtidens teknologi?

TV, datorer och mobiltelefoner ar nog manniskornas storsta behov av teknologiska produktioner. Men standigt utvecklar de till nagot battre, nastan for bra att man inte behover gora nagot for att t.ex. racka efter fjarrkontrollen langre. Vad jag tror om vi manniskor inte kan leva utan dagens teknologi, kan vi inte heller leva utan framtidens teknologi. Vi utvecklar och sa gor teknologi. Vi kommer alla att dor lata, ingen tvekan om det.

Hursomhelst anledningen till att jag plotslig ar helt inne i det teknologiska varlden var nar jag for forsta gangen ska fa en helt ny mobiltelefon utan att arva fran mina foraldrar (antligen), har jag borjat surfat runt for nya coola mobiltelefoner. Jag har faktiskt inte sa mycket behov av det nya tekniska mobiltelefoner. Men eftersom min gamla mobiltelefon ar trasig maste jag pa nat satt vara narbar och mobiltelefon ar ju en sjalvklarhet. Men jag har letat och letat och fatt tips pa mobiltelefoner men fortfarande vet jag inte vad jag vill ha. Men jag fortsatter att leta och ger garna tips pa mobiltelefoner, helst en med snygg design. Jag kan inte ha en mobiltelefon utan att den ar snygg aven om den har varldens basta kamera, taltid, avancerade funtioner osv. Hihi.

Pa tal om desperat letande efter mobiltelefoner hittade jag ett videoklipp pa framtidens mobiltelefon!
Tank er i framtiden dar mobiltelefoner ar lika tunt som ett papper. Den kan sniffa pa olika amne som t.ex. pa frukter. Man kan anvanda den som en klocka runt handleden och ar vikbar. En sak till man kan stretcha den, hur coolt ar inte det eller hur?

Detta ar Nokias projekt av framtidens mobiltelefon och ar lovad for framtiden.

Check out!



p.s jag anvander Irwins laptop och har darfor inga svenska alfabeter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0