End of summer...

Nu så har jag fan i tvingat mig själv att skriva ett blogginlägg!

... bara för att Alexander gillar att läsa min blogg, haha.

Nej men i själva verket så har jag mycket fullt upp just nu, skolan har börjat och vi har redan fått ett uppgift som kommer att vara i två veckor, vilket betyder att vi inte kommer att köra på det vanliga schemat.

Hursomhelst, ni kanske undrar vad jag har sysslat med under slutet av mitt sommarlov.
Vad jag minns klart och tydligt fyllde jag 19 år och jag hade världens bästa födelsedagsfirande med mina kära barndomsvänner och ett par nya sköna uttbytestudenter som jag lärde känna. Vi firade min födelsedag i en studentlokal i Kristianstad och som vanligt har Jocke hjälpt till med maten, men egentligen har han nästan lagat mat i dem senaste året som jag har fyllt år. Gud vad vore jag utan honom... eller hans mat, haha.



Dagen efter åkte vi till GöterborgPlayboy festen i Gamle port. Det var en sista minut resa, vilket ledde till en hel del stress. Vi klädde ut oss, jag och mina tjejer till sexiga heta bunny tjejer såklart. Haha nej men vi tänkte ekonomiskt, hej gratis inträde liksom!
Vi hade amatör bunny öron gjord av papper som vi satt och pysslade med i bilen, men när vi väl var framme jagade en snubbe oss med ett par fluffiga bunny öron som vi sedan fick och det var betydligt mycket bättre men våra hemmagjorda var ändå unikast ;)

Vår impulsiva resan var defnitivt ingen "ångest-resa" eftersom jag hade en riktig suverän den kvällen. Den bästa fest arrangerat av asiater på länge, annars hatar jag sådana fester bara för att de brukar visas en massa fjortisar. Men vad jag minns av festen att vi dansade som fan, hela natten lång. Nykter dessutom! Härligt...


Mer bilder finns på min facebook eller bilddagbok@Mikisan.



Kommentarer
Postat av: Alex

YEAH! Shizzle mah dizzle! :D

2008-08-27 @ 18:03:29
URL: http://facemagazine.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0