Kristianstad

Just nu befinner jag mig i Kristianstad hos min älskling. Det är hur varmt som helst här nere, så vi passade på att åka inlines i bara shorts och t-shirt till gymmet. Det har redan gått 2 veckor utan min regulbundna träning och när jag tänker på det får jag oftast ångest. Nu måste jag ta tag i träningen eftersom jag är tvungen att betala 149 :- varje månad i ett år.

Men idag var jag sjukt pepp på att träna, men efter ett har varit på en konditionsmaskin i 10 minuter mådde jag riktigt illa. Det kändes som om jag skulle börja spy eller svimma, så jag satte mig ner på golvet för att samla ihop mig själv. Jocke trodde att det var brist på syre i gymmet eller att jag inte har druckit eller ätit så mycket efter att jag körde hårt på maskinen.
Men nu är jag hemma och jag mår mycket bättre nu. Snart ska jag laga mat men imorgon blir det träning igen dock ska jag ska det mycket lugnare på konditionspasset. :)

bild från en gammal gympass och på min lilla baby hamster bara för att jag sakna dem.

 



Kommentarer
Postat av: shui

going to the gym once a year wont help you with anything lol

2008-08-31 @ 03:35:16
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: Mikki

haha who told u i go to the gym once in a year? do u even read my blog..



just that u know if we ever meet im going to be bigger then u hahaha

2008-08-31 @ 10:18:46
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0