Hip hip Hurra!

Min kära vän Kelly fyllde 21 år igår! Jag och mina tjejer passade på och överraska henne med en god sommar tårta och ett bukett blommor som jag har plockat själv i vårt lilla koloni. Vi hoppas innerligt att hon blev glad.

Jag kom lite senare som överraskning och alla hade redan börjat grilla och där satt vi åt och hade vår trevliga tjejsnack tills Ida kom med en martini flaska och då börjar det slå till... iallafall för Kelly, haha. Det var ju trots allt hennes dag och aldrig har man sett henne så vimsig förrut. Efter lite grillmat, tårta och martini drog vi vidare till hennes lilla lägenhet. Fler folk börjar komma, konstig nog ville Kelly köpa öl... hon var inte riktig sig själv ibland.

Jag har faktiskt aldrig varit hos Kelly sen hon flyttade men hennes nya hem var en mysig etta som påminnde lite om ett "Love Hotel" där sängen tar en väldig stor plats av utrymmet plus det röda blommiga ljuset som slingrade sig runt om en ljusdämpande lampa. Alltså som ett "Love Hotel" om det nu kan ser ut sådär haha. I hennes skrivbord såg jag den här tavla som fick mig att le extra mycket. En tavla med en massa bilder på oss i goda gamla tider. Vilka härliga minne vi har haft gemensamt! Jag sakna det jätte mycket och vill
ibland tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag hatar yoshi, han har rymt igen och jag hittar inte honom.

2008-08-03 @ 13:15:15
Postat av: Anonym

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!???

2008-08-03 @ 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0