Dvärghamstrar till Salu!

Har jag påmint er om att min hamster Snowie har fått små hamsterbebisar? Inte?

Min vita hamster Snowie har tydligen gått runt och varit dräktigt runt slutet av Juli utan att jag har märkt nåt, men efter 2-3 veckor senare föddes hon sex små ursöta hamsterbebisar på min födelsedag! Snacka om vilken rolig överraskning, dock hade jag faktiskt en liten tanke om att Snowie kanske var dräktig två dagar innan, i med att hennes mage hade blivit lite större fast däremot hade jag inte ens tanke om att hon skulle föda på min födelsedag men jag är iallafall super glad och jag älskar dem pyttesmå bebisar!

Jag har särat på mamma Snowie och pappa Yoshi annars para dem sig ännu mer och få plötsliga bebisar är något jag inte har tid för men om ett par veckor kan jag börjar sälja mina hamsterbebisar, så någon som är intresserad kan kontakta mig via e-mail eller mobilnr:

e-mail: [email protected]
Mobilbnr: 0735791774

Kommentarer
Postat av: Camie

wooooaaaaaaaaah! har de växt så mkt redan? såååå sööööööt!

2008-08-26 @ 18:07:34
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: tsukii

SPARA DEN SÖTASTE ÅT MIG, pleeeaseee?:D

2008-08-28 @ 18:36:06
Postat av: Mai

ÅÅÅH!! Jag skulle så gärna vilja ha en hamsterbebis men jag har icke tid att sköta den typ plus så bor vi så långt ifrån varandra :( Så gulliga! Du måste ta fler bilder, please?

2008-08-29 @ 13:44:38
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0