Dagens look 08/11-08

Idag tvingade jag mig sjalv att stada mitt rum och plockar upp alla mina klader som ligger huller om buller. Sa plockade jag fram denna kjol, en valdig gammal kjol kopt for nagra ar sen och som jag aldrig anvander.

Da fick jag en ide istallet for att slanga kjolen kan jag gora nagon nytta av den. En klanning vore val fint eller hur? Jag drog upp kjolen ovanfor bysten och var tvungen att anvanda ett skarp for att halla kvar kjolen. Whola! Jag tyckte att kjolen/klanningen blev skit snyggt problemet ar att jag maste sy sa att den haller dar uppe, hehe. Just nu ser det ganska dumt ut.

Motviet pa kjolen ar karusell hastar :)

Jag har markt att jag gillar dra upp mina kjolar nufortiden, haha!


















Kommentarer
Postat av: Tsukii

haha jag gör också det!! :P men ha inte gjort det när jag varit nere hos er, ha ju bara haft en enda kjol med mig :P haha. men ist för att du syr ihop dem kan du ju sätta några säkerhetsnål, så kan du matcha vidare med andra överdelar :P

2008-08-12 @ 04:17:41
Postat av: Mintra

Nice outfit :)

Svar: Haha jadu, en kopia antagligen . Såg att de hade börjat sälja den också ...

2008-08-13 @ 10:00:00
URL: http://mawongsa.devote.se
Postat av: the very mean dude......

muhhahahhahahah I found the pictures......

2008-08-13 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0