update!

Jag vill påminna er att jag har färgat mitt hår till mörkt brunt eftersom jag har haft mitt ljusbruna hårfärg ett bra tag nu. Jag är ganska nöjd med resultatet men det blev lite missfärgad vid vissa ställe eftersom ett paket hårfärg räckte inte till. Ni får ser resultatet så fort jag ha tagit en ny bild på mig. :)

Annars är jag i skolan och snart så har vi engelska och påtal om engelska har jag påbörjat min Maximun ride bok för två dagar sen och har läst mer än 100 sidor. Boken är lika bra som jag hade förväntat mig om inte bättre!! Jag skulle jätte gärna berätta allt som har hänt dock skulle min blogg bara handla om mina science fiction serier och jag tror inte att ni är så pass intresserad av något sånt.

Sen har jag även påbörjat med en flash hemsida och det går väl okej men jag palla aldrig med massa krångliga koder. Bli less på sånt! Varför jag håller på med en flash hemsida är för att jag ska lägga ut mina illustrationer och bilder och det är mina arbetsuppgifter för medie produktionen.

Ja det var lite allt för uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0