Todays Look


Jag hade lite små lockigt hår i skolan idag. Jag fixade mina lockar genom att fläta håret,
det klassiska sättet att fixar lockar ni vet. =)
Jag gjorde flätorna igår kväll och sov med dem annars håller aldrig mina lockar för mitt hår är alldeles för rakt.
Men det var enkelt och roligt dock vill jag har större lockar
men många tyckte att jag passade i lockigt hår så jag fundera på att permanenta håret
och isåfall med stora lockar.
Här ser ni min outfit för idag men jag var inte så förtjust i det.
Jag har på mig min mammas blommiga tunika och min svarta kjol från VILA.


image26




Kommentarer
Postat av: banni

jag tycker du passar as bra i lockar! :) men jag hade nog inte vågat mig på att permanenta de ^^ har provat med spolar först och sen se hur det hade sett ut efter där om du fattar :)
Puss :*

2008-04-16 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0