Ticket to Siesta, plz!

Fan jag har pajjat min "under tandställning" när jag åt korv och bröd idag... antar att jag åt alldeles för fort bara för att jag var så jävla hungrig. Nåja, SIESTA Biljetten ska snart beställas! Men först måste jag be mamma att fixa det åt mig för jag äger tyvärr ingen VISA eller mastercard kort. Däremot har alla mina vänner beställt förrutom jag och Johanna men hörde att hon skulle beställa idag och hoppas att priset på biljetterna inte har höjt.

Det fanns mängder med band som ska spela på SIESTA dock känner jag bara till mindre än 10% av alla band där bl.a. känner jag till Adam Tensta, Lykke Li, Millencolin och Håkan Hellström. Iallafall det ska bli en bra upplevelse för det är trots allt min första camping och festivalfest om man inte räkna med Helsingborg festivalen osv. och campa har jag ändå gjort ett antal gånger, men ni förstå vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: banni

vi kommer ha så jävla kul! vilka minnen de kommer bli! :D
och att du ska med är nog fan de bästa av ALLT!
och du MÅSTE åka dit på tisdagen med oss! ;D
Puss :*

2008-04-17 @ 18:25:55
Postat av: christina

JA VI SES DÄÄÄR

2008-04-17 @ 19:33:57
URL: http://juicebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0