Så mycket ha hänt men så lite bloggande..

Så mycket ha hänt men så lite bloggande..

Men så här såg helgen ut för mig :)
Fest
Harry's
Lions
och såklart med mina vänner.

image46

Aldrig har jag festat så mycket under en helg med mina vänner. Janni, Johanna och Hanna har varit hos mig under hela helgen och det har varit hur trevlig som helst. I fredags var vi ute på lions och slutade på puben. Vi åkte bara en karusell och Johanna höll på att spy men Axels karuseller som påstår vara "nordens största tivoli" är bara skit och knappast norden största dessutom kostar det så fruktansvärt mycket. So not worth it!
I lördags åkte Hanna hem men inte hindra det oss andra från att festa och umgås!
På morgonen åt vi pho (en vietnamesiskt rätt). Janni som alltid är så duktig åt upp allt även om det inte behövdes och för Johanna gick det inte så bra men det var små gullig att se dem äta. Johanna avslutade sin rätt med ketchup, haha... hon är verkligen en ketchup människa! En runda i stan, fikade runt fontänen och hade det allmänt mysigt. Sent på kvällen blev det fest hos Seyla och där fanns det gott om trevliga människor men mest killar. Mycket sup blev det när vi körde pyramiden och alla var riktad mot oss, antar för att vi var tjejer. Förfesten avslutade med att Janni spydde och hon var tvungen att åka hem vilket var hur tråkig som helst. Men stackarn kunde knappast stå. Hur som helst kvällen avslutade på Harry's och Torino. Aldrig aldrig mera pizza på torino. Personalen är så himla otrevliga och man fick knappast pommes eller kyckling på pizzan när man väl beställde det. Jag säger bara gå aldrig till Torino om ni ska beställa pizza! Dock är den enda ställe som är öppet så sent... suck.

Det var en lite del av helgen, inget så mycket detaljerande men jag tror inte ni orka läsa allt ändå :) Men tack för en helskön helg, tjejer. <3

Puss Mikki.

Kommentarer
Postat av: b.

alla gav mig klunkar! så elakt, ni behövde mer än va jag behövde tycker jag allt! men men, de va ju kul så länge de varade, aldrig mer vodka för min del :P trodde jag hade lyckats rätt bra denna gången men icke, men men tål men inte vodka, så tål man inte! :P
Valborg nästa!

2008-04-28 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0