Rest in peace Joko

Min guldfisk dog i förgår *snyft* Hans rygg blev lite böjd och hans fenor blev allt svagare. Sedan hamnade han på botten för att han inte orkade simma mer. Jag skrek av panik och trodde han var död men sedan jag tänkte efter ifall en fisk dör sjunker dem väl inte till botten utan att de flyter upp? Jocke tog upp honom och försökte rätta till hans rygg och efter ett par timmar flöt min fisk upp och han slutade andas. Det var lidande av att ser honom sakta dör...


R.I.P lilla Joko och hoppas du att du lever bra i ditt nästa liv. Men om du vill stanna kvar där uppe kan du joina Johannas tio andra döda fiskar i himlen. :)

 

min första bild på Joko.
image2

Sedan vill jag tacka mina underbara vänner som gav mig lilla Joko på min 17 årsdag :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0