Post!

Idag fick jag min efterlängtade post från min styvpappa. Han gav mig två böcker Maximum Ride serier (School's out forever och Saving the world)
Jag har verkligen blivit en liten science fiction nerd men jag diggar verkligen storyn för spännande än deras äventyr kan det inte bli! Böckerna är på engelska men det funkar bra det med ;)


image3 image4


Sedan fick jag min efterlängtade topp från wet seal
dock var den lite för genomskinlig
men annars är jag nöjd med hela paketet.

image5


Tack Irwin. <3


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :D Allt bra?
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig i min blogg, jag sjunger&spelar..
Ha det fint!

2008-04-08 @ 20:15:20
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ha en trevlig kväll med härlig läsning då :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-08 @ 20:17:57
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-08 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0