pissbussar

Jag hatar att Kristianstad stadsbussar jämt ska komma för sent och på grund av detta jag har missat tåget hem ett antal gånger nu. Jag börjar faktiskt undrar om det är någon jävel som klagar på dessa förbannade pissbussar som aldrig kommer! Nästa gång måste man komma till busshållplatsen en timme tidigare för att ta den tidigaste stadsbussen till stationen för att vara säker på att man inte missa. Jag fundera på att skriva ett långt brev till dem och vilka besvär de har orsakat mig, men det hade jag nog inte orkat med. I alla fall är jag fortfarande fast hos Jocke men han är glad men däremot inte jag eftersom jag måste vakna kl. 05:00 imorgon för att hinna med skolan men jag kommer ändå att missa en halvtimme av lektionen?. *suck*.


Vilken dag alltså... vilken dag.

Det som dock har varit postivt är vädret! Det underbara vädret här i Kristianstad och jag känner på mig att sommaren börjar närma sig. Hoppas att det är lika fint i Växjö imorn.


En bild tagen från förra året under våren och så här såg helgen ut för mig.
Sommarkänslan och en massa plugg.


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0