nervös inför Np.

Nu räcker det med pluggandet för idag tycker jag och Hung. Vi har suttit tills nu med engelskan, matte och förberedelse inför svenska nationella, eftersom att vi har svenska nationella prov imorgonen från kl 8:15 till kl 13? om jag inte minns fel.

I måndags hade vi den muntliga delen och det gick hyfsat bra för mig, bättre än vad jag hade förväntat kan man säga. Skönt att få det gjort helt enkelt! Men jag är däremot ganska så nervös för imorn... hoppas att det kommer går bra för mig och hoppas att jag finner en massa inspirationer, tankar och ideér så att min penna ryker av upphettning. Eller nej förresten! Vi få skriva uppsatsen på datorn hoho... och jag tror dem flesta väljer att skriva på sina laptop för det ska jag nämligen göra ;) ska skriva så att mina tangentknapparna lossnar, hoppas jag på.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Din joc ke

Lycka till älskling, jag vet att du kommer klara dig galant^^

2008-04-23 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0