look so good, taste like ass.

Idag när jag blev hungrig, köpte jag två sandwich knäckebröd i tomat och chili fyllning. Dem ser hur goda ut som helst men usch skit äckliga e dem enligt mig. Så torrt och fyllningen smakade som om de har lagt 100 ton salt i den och dessutom är den lika torrt.
Aldrig mera äckliga knäckebröd :).. iallafall inte i tomat och chili fyllning.





Men men efter skolan jag skulle egentligen med tre andra kompisar till en "torp" utanför blädingegården som Tess hade och vi skulle ha våra "brudkväll" som aldrig blev av men nej det gick inte. Mamma tyckte att jag är alldeles för lite hemma och dessutom måste jag plugga eftersom vi har så jävla sjukt mycket under slutet av terminen. Så där rök min dag...'



Kommentarer
Postat av: anonym hihi :p

den gröna is muchoo godare ;)

2008-04-12 @ 23:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0