ibland måste man vara "simple minded"

John Bauergymnasiet. 2007
I matsalen säljer de olika efterrätter som kladdkaka, äppelpaj osv. Jag beställde då kladdkakan och konversationen blev så här.

- En kladdkaka, tack!
(fick sedan min kladdkaka men började bli fundersamt över hur kladdkakan ser ut)
- Eh, jag vill ha en ny.
- Okej, vad är det för fel med den?
- Den är alldeles för kladdig.
- Ehm.. jaha okej.
(så bytte hon kladdkakan)
- Nej den var ju ännu kladdigare!

Haha och alla i klassen kör alltid den versionen, speciellt muddi.
Eller denna klassiska kommentaren från Johanna och såklart jag som inte tänkte efter.

Vi fick ett brev från skolan och det stod att man ska sätta växjö på kartan.

Johanna - Vadå finns inte växjö i kartan, tom Älmhult finns?
Mikki - Va? Finns den inte?
Alex - Hahahaha..

Eller denna...

- Vi ska ha orientering idag!
- Vadå ska vi springa ute?

Alla speciellt Johanna ska alltid ta upp den, men okej jag kan själv erkänna att den är lite rolig. :)

Kommentarer
Postat av: b.

haha vilka minnen!

2008-04-28 @ 19:50:44
Postat av: b.

MÅNGA FOLK är med en klassiker, den är mest använd fan! :P

2008-04-28 @ 19:51:30
Postat av: Mikki

Hahahaha okej sant men den e inte så rolig xD

2008-04-28 @ 19:52:14
URL: http://fruitloop.blogg.se
Postat av: Sukki

Aah, tråkigt att man inte kan spola tillbaka tiden =P

2008-04-29 @ 10:52:17
Postat av: johanna

haha simple-minded är ordet!

2008-04-30 @ 12:59:47
URL: http://chlsea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0