Har du skaffat dig en råtta?

Jag kommer ihåg när jag första gången tog hem min hamster och det första min mamma sa vad:

- "Har du skaffat dig råtta?"
- "Nej, mamma det är ingen råtta"
- "Nehe en mus då?"


Min mamma är så söt och hon är lika förälskad i lilla Yoshi hon med. Varje dag kommer hon till mitt rum och kolla in på Yoshi och när han sover väcker hon alltid honom för att leka. Min mamma gillar honom så mycket att hon t.o.m bad mig köpa en till för att hon tyckte att Yoshi behövde en kompis. Jag hade iaf inte råd och mamma bad mig att köpa ändå för dem pengarna som jag var skyldig henne. Så imorgon om jag inte ska till Kristianstad ska jag och mamma till djuraffären och köpa oss en hamster till.

Kommentarer
Postat av: Camie

haha naaaaw hon är ju bara för gullig din mamma :D

2008-04-10 @ 22:44:35
Postat av: Mika

Heej söta du!
Tack, jag kommer från Kazakstan
Men man kan inte ha två hamstrar i en bur?!

=)

2008-04-11 @ 18:58:37
URL: http://miikylja.blogg.se/
Postat av: Mika

Ååååh vad bra! Var och kollade på en jääääte söööt hamster här om dagen, helt dö kär haha ;D
Jahaa, jo men alla brukar gissa på asiat=)
Var kommer du ifrån då=)?

2008-04-11 @ 22:57:31
URL: http://miikylja.blogg.se/
Postat av: banni

haha vf blir jag inte förvånad? men han är söt de kan jag hålla med om :D (våfflan) :)

2008-04-12 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0