friends makes me happy

Det är skönt att ha en klass som jag ha för alla kan vara sig själva mer eller mindre och jag tycker att vi har en bra gemenskap. Jag gillar min klass och mina vänner =) Bara för att det har varit en positiv dag ville jag skriva något positivt.

Det som är mindre positivt är att vår utbytesstudent ska snart åka hem om ungefär en månad. Jag tycker att det är så tråkig att han ska åka och ärligt talat så vill jag att han ska stanna men vi i klassen har bestämt att vi ska ha en "Rolando-dag" fylld med mat, vänner, fest osv. Det vore hur rolig som helst! Annars har skoldagen varit bra och vädret hur underbar som helst! Efter skolan gick jag, och några vänner en runda i stan och åt sin varsin glass på Mc donalds. mjukglass med jordgubbsylt... åhh en av mina favoriter. Efter mumsande gick vi till Second hand Emmaus? iallafall vi testade på massa roliga plagg dock hittade jag inget men det var kul att se på killarna bära tajta skinnjackor och kappor.

Imorgon är det tivoli i Ljungby... like fattig som alltid och lika dyr om inte dyrare! Men jag, Janni och Hanna har bestämt att vi ändå ska dit och mingla lite och på lördag bli det samma sak fast med Johanna och fest blir det så väl med ;) Hela huset på Terazza då!

Den här låten fastna jämt på mitt huvud!
Men det är inte så konstig för jag lyssna på den varje dag på min ipod, hoho.
Låten är skit gammal men skit skön är den! =)

Pixies - Hey (ibland har jag udda smak)




"Hey"

hey
been trying to meet you
hey
must be a devil between us
or whores in my head
whores at my door
whores in my bed
but hey
where
have you
been if you go i will surely die
we're chained

uh said the man to the lady
uh said the lady to the man she adored
and the whores like a choir
go uh all night
and mary ain't you tired of this
uh
is
the
sound
that the mother makes when the baby breaks
we're chained



Kommentarer
Postat av: MANGO

hahaha HEY! vilken rolig låt!

2008-05-02 @ 11:22:09
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0