French maid costume

Jag har bloggat förrut om snygga uniformer på min gamla blogg, så som skol-,polis-, nurse- uniform etc.etc.. ville bara säga att jag har skaffat mig en sån french maid costume. =) Ni som känner mig trodde aldrig att jag skulle få för mig köpa något sånt eller hur? haha.. men det sitter skit bra på mig och Jocke tycker om det. Det ska bli kul med maskeradfest utan att behöva leta efter nya outfits. French maid costume är inget tvångköp precis mera åt impuls köp men jag tycker att det bara är en kul grej med snygga outfits.

image17

Kommentarer
Postat av: MANGO

åh, så jäkla söt! :D

2008-04-10 @ 22:39:45
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Camie

Oh! var köpte du den? den var ju riktig sööt.

2008-04-10 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0